domenica 20 luglio 2008

NOTIZIE DAL GRUPPO SLOVACCO IN VACANZA A FOLLONICA


Ako pokracuje letny tabor Follonica 2008?
Postupne si zvykame na “novy denny rezim”: pred 8,30 nas nikto z postele nedostane! Aj sladke ranajky uz berieme ako samozrejmost, tak ako doobedne kupanie v bazene. Vtedy je bazen iba nas!!!
Je super, ze nas nenutia jest polievky – ziadne totiz nevaria! Namiesto toho mame cestoviny roznych tvarov a chuti (krevety, tuniak…) a salaty a kolaciky a ovocie.Kazdy den sportujeme: minigolf, stolny futbal, pingpong, volejbal, plazovy futbal, …

Vo stvrtok sme boli aj v Aquaparku. Uzili sme si toboganov, bazenov a vobec – uzivame si vsetko. V mori sa kupeme tiez pravidelne, vzdy vecer. Poskaceme po vlnkach, potom trochu pohladame muslicky. Nebojte sa, nikto z nas nie je spaleny, cely areal je v prenadhernom piniovom lesiku. Len nas trochu stipu talianske komare. Nastastie, slovensky repelent to vyriesi. Od vcera ma tabor novu Miss Follonica 2008. Je nou Slovenka, Veronika Kozena. Pred sebou mame este napr. pyzamovu party, Nutellovu party, vylet do Rima a Lunapark.


Vyber zo vzacnych peral, ktore trusia nase deticky:
Cestou v autobuse -
Preco nezaznu soferi svetlo?
Lebo je noc, je nocny rezim.
Aha, ale rano uz svetlo zaznu, ze?
Ano, rano uz bude slnko zazate.

Rastik utekal z mora ako blaznivy:
Kam bezis, uz si skoncil s plavanim?
Nie, idem si po okuliare.
Po ake?
Rastik si siahne na celo, dotkne sa okuliarov apovie: Ahaaa, o tieto!

Filip: Nechaj ma, som pohorseny!
Martin: Pohorseny? Skor naruseny!

Evka delegatka: Jari, uz som odobsadila WC, mozes ist.

Filip: Boze, uz nech je konecne siesta! Nech nam daju rychlo ovocie, nech uz je konecne ta siesta, nech si pospine, aby sme vladali na diskoteke.

Poznamka k vyberu dresov futbalistov (aby sme sa odlisili od Talianov, zvolili sme biele tricka, co sme dostali od VUB): Kazali nam zvolit nazov, a nevieme, ci budeme Vlci alebo Vseobecne uverove deti!!!

Buffon:
Ja viem/mozem hrat volejbal, lebo moj dedko trenuje volejbal dievcata.

Mato: Videl som niekoho v autobuse, hnusne si buchol hlavu.
Buffon: To som bol ja.
Mato: Nie, urcite nie, to bol nejaky clovek...

Jarka: Pozna niekto hviezdy, aby mohol nieco odprednasat ostatnym?
Ticho... A pozna niekto niekoho, kto pozna hviezdy?
Filip Mosovsky: Moj otec, co ma sestru, tak ona chodila na plavanie s Bukovskym!
A este moja mama chodila na vysku s tou, co robi smotanku.


Cele Slovensko od talianskeho mora vsetci srdecne pozdravujeme. Ciao!



Nessun commento: